A legolcsóbb verziót az induló \'Cabriolet\' felszereltség és a 120 lóerős 1,4 literes turbómotor párosa adja hatfokozatú kézi váltóval, épp 7 millió alatt és 6,6 literes étvággyal. Plusz 20 lóerőért és 2 decivel alacsonyabb fogyasztásért további 300 ezer forintot kell letenni az asztalra, újabb 0,3 millióért pedig még 30, összesen 170 lóerőt kapunk, szintén 6,4 literes átlaggal, ráadásul a modern egység igazi hungarikum.
Az árlista legérdekesebb tagja viszont kétségkívül a csúcsbenzines verzió, amelynek orrába szintén a szentgotthárdi 1,6 literes turbómotor került, 200 lóerővel – ezért 7,89 millió forintot kér az Opel. Kistestvéreinél különben torkosabb is a kínálatba csak kicsit később bekerülő izmos négyhengeres, vegyesben kézi váltóval 7,3 litert nyel le. A benzinesek közül egyedül a 170 lovasat társíthatjuk automataváltóval, amiért 400 ezer forintos felárat számíthatunk fel.
Dízelfronton csakis a kétliteres négyhengeres egység lesz elérhető, 165 lóerővel és hatos kézi váltóval illetve szintén hatgangos automatával. A bi-turbó verzió 190 lóerővel kecsegtet. A legolcsóbb öngyulladós 8,09 millióba kerül majd, míg a Bi-Tubro felára félmillió forint, az automatáé 350 ezer. A kézi váltóval szerelt dízelek a gyártó ígérete szerint 5,2 literes fogyasztásra lesznek képesek.
A magasabb, Cosmo felszereltséget félmilliós áron mérik a rüsselsheimiek, ám egyelőre nem tudjuk pontosan, milyen különbségek vannak a két szint között. Ám az Opel politikáját ismerve bizonyosan értékarányosan kapjuk meg a jobban felszerelt modellt. A Cascada már rendelhető a hazai márkakereskedésekben, a tesztautó pedig az importőr ígérete szerint májusban érkezik meg – reméljük, addigra azért kitavaszodunk...