Luxus, terepjárás, száguldás, praktikum – nem kevesebbet akar a Bentley, mint egybegyúrni ezeket a látszólag ellentétes fogalmakat. A luxus és a nagy teljesítmény eddig sem volt idegen a márkától, a terepjárás és a praktikum terén pedig a Volkswagen anyamárka tapasztalata segít be neki. A lényeg természetesen a nemesebbik vérvonalon van: hogy megkülönböztesse magát a konkurensektől, a Bentley suv-ja egyes források szerint bizony 320 km/h végsebességgel is száguldozhat.
Ebben az alacsonyan futó tetővonal és a jó légellenállás is segíthet, de az exponenciálisan növekvő ellenállás ismeretében a teljesítmény lesz a legfontosabb szempont. Márpedig felköthetik a nadrágjukat a britek, ha a hír igaz, ugyanis például egy Porsche Cayenne Turbo S a maga 550 lóerejével „mindössze” 283 km/h-ig képes felgyorsulni.
Persze némi optimalizálással tényleg benne lehet ekkora teljesítménnyel is a 290 km/h, ám onnan a 300-as limit még nagyon messze van: legalább 100 lóerőnyire. Szerencsére ilyen erőforrás is akad a Bentley-nél: a W12-es legizmosabb verziójában a két turbó a hatliteres lökettérfogatból jelenleg 635 lóerőt présel ki. Egyes pletykák szerint ezt tetézheti még egy hibrid hajtáslánc, amely bizonyos tempóig 100-200 lóerőt hozzátehet a teljesítményhez, ám mint tudjuk, a legtöbb hibridnél az elektromotor – egysebességes erőátvitele okán – nem képes a magasabb sebességtartományban besegíteni.
A hírt tehát nem árt némi elővigyázatossággal kezelni, igaz valószínűleg egyetlen tulajdonos sem panaszkodna, ha csupán a 300-as határt sikerülne elérni a Bentley terepjáróval, hiszen az így is a kategória élére állna gyorsaságban.