A leendő rekordert a Genfi Autószalonon már látni fogjuk. Az újdonság neve a tömeg/lóerő arányára utal, amely valóban egy az egyben, azaz kéz a kézben jár. Mindez azt jelenti, hogy a menetkész autó közel 1340 kilogrammos tömegéhez 1340 lóerő fog rendelkezésre állni. A szuperlatívusz teljesítményt továbbra is a gyártó végletekig feltöltött V8-asából nyerik ki a mérnökök.
A számítógépes szimulációk szerint a szuperautó álló helyzetből 200 km/h-ra rekordidő alatt gyorsul, de ugyanezt teszi a 0–400-as sprinten is: ezt állítólag 20 másodperc alatt teszi meg, lepipálva a Veyron 25 szekundumos idejét. A végsebesség legalább 450 km/h elméletben, amely még a mai abroncstechnikával is a megvalósíthatóság határát súrolja. Ennek megfelelően a valós törekvések 420 km/h fölé irányulnak.
A modell kanyarban sem lesz bajban. A légterelők ügyes kialakítása lehetővé teszi, hogy bizonyos helyzetben akár 600 kilogrammos leszorító erő hasson a modellre, amelynek köszönhetően a 2 G-s kanyartempó is elérhetővé válhat. Hogy emellett a végsebesség-vadászat is könnyen menjen neki, természetesen a légterelők, sőt az autó összes rendszere aktív hangolhatóságot kapott – így versenypályán és az üres, egyenes, korlátozásmentes autópályák nem létező univerzumában is jól teljesít majd az autó.
A prototípus a cégvezető elmondása szerint ráadásul már 2013 végén készen lesz, a gyártósorról pedig végül hat példány fog legördülni. Bár már-már valószerűtlenül magas ár lesz esedékes érte, még a Koenigsegg pénzügyi osztálya is úgy gondolja, hogy komoly veszteségeket könyvelhetnek el miatta, igaz, a marketingesek kitartóan győzködik a vezetést a befektetés egyéb modellekre gyakorolt eladásösztönző hatásáról.