A formai változás a legkönnyebben a hátsó traktus terén lesz észrevehető, ahol a karcsúbb, kisebb lámpák dinamikusabb, könnyedebb látképet teremtenek. Elöl a fényszórók enyhe átformálása, valamint az új lökhárító-kialakítás dobja fel a Cayenne arcát, a motorháztető pedig valószínűleg a Macanéhoz hasonlóan megszakítás nélkül öleli majd körbe a fényszórókat.
A motortérben a kisebb turbós erőforrások megjelenése szolgál újdonsággal. A háromliteres, kétturbós V6-os mellett a 3,6 literes verzió is megjelenhet, s a Panamera hálózatról tölthető hibrid hajtáslánca is bekerül a nagy gép lemezei alá.
Hivatalos információ ezzel kapcsolatban még nem érkezett, de előfordulhat, hogy a Cayenne megkapja a Macan izmosabb, 258 lóerős háromliteres dízelmotorját, amelyhez az eddigi nyolcfokozatú automata váltó mellett a hétgangos, dupla kuplungos PDK csatlakozik. A GTS kiváltsága marad a 4,8 literes, V8-as szívó benzinmotor, ennek feltöltős kivitele 520 lóerővel repíti majd a Cayenne Turbót. Utóbbi 50 lóerővel izmosított változata S utónévvel valamikor a jövő év folyamán érkezik majd.
Emellett a felszereltség gazdagítását és az alapár mérsékelt emelkedését is várhatjuk, hogy a kínálat két suv modellje között nagyobb legyen a látszólagos árkülönbözet. A frissített Cayenne valószínűleg még idén megérkezik.