Az év végén érkezik a frissített Porsche Cayenne

Hiába nem sokkal olcsóbb, a Macan még házon belül is komoly konkurenciát teremt a Cayenne számára.

Szabó Péter
2014. 03. 17. 17:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A formai változás a legkönnyebben a hátsó traktus terén lesz észrevehető, ahol a karcsúbb, kisebb lámpák dinamikusabb, könnyedebb látképet teremtenek. Elöl a fényszórók enyhe átformálása, valamint az új lökhárító-kialakítás dobja fel a Cayenne arcát, a motorháztető pedig valószínűleg a Macanéhoz hasonlóan megszakítás nélkül öleli majd körbe a fényszórókat.

A motortérben a kisebb turbós erőforrások megjelenése szolgál újdonsággal. A háromliteres, kétturbós V6-os mellett a 3,6 literes verzió is megjelenhet, s a Panamera hálózatról tölthető hibrid hajtáslánca is bekerül a nagy gép lemezei alá.

Hivatalos információ ezzel kapcsolatban még nem érkezett, de előfordulhat, hogy a Cayenne megkapja a Macan izmosabb, 258 lóerős háromliteres dízelmotorját, amelyhez az eddigi nyolcfokozatú automata váltó mellett a hétgangos, dupla kuplungos PDK csatlakozik. A GTS kiváltsága marad a 4,8 literes, V8-as szívó benzinmotor, ennek feltöltős kivitele 520 lóerővel repíti majd a Cayenne Turbót. Utóbbi 50 lóerővel izmosított változata S utónévvel valamikor a jövő év folyamán érkezik majd.

Emellett a felszereltség gazdagítását és az alapár mérsékelt emelkedését is várhatjuk, hogy a kínálat két suv modellje között nagyobb legyen a látszólagos árkülönbözet. A frissített Cayenne valószínűleg még idén megérkezik.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.