A W205 kódjelzésű prémium-középkategóriás szedán a limitált csomag beikszelésével külső jegyeit tekintve az avantgarde vonal tulajdonságait – Edition 1 plakettekkel ellátva – örökli, míg a könnyűfém keréktárcsák tekintetében egy többküllős, valamint egy különleges öt dupla küllős, Himalája szürke 19 colos könnyűfém felni közül választhatunk. A fehértől a fekete árnyalatig nyolcféle külső fényezés közül választhatunk, mint az obszidiánfekete, a gyémántszürke vagy a fényes designo gyémántfehér.
Belül sem marad el a fényűzés, hiszen a műszerfal a legfinomabb nappabőrrel van borítva, míg a tetőkárpit szintén igényes, fekete szövetből van, hogy a designo velúr lábszőnyegekről már ne is beszéljünk. Ez még mindig nem minden, hiszen a csomag részeként kapunk a sötétben felsejlő „Mercedes-Benz” felirattal ellátott küszöböket, háromküllős, multifunkciós AMG sportkormányt nappabőrrel bevonva, valamint fűthető üléseket szintén az előbb említett nemes anyaggal kárpitozva, amelynek színét ezúttal mi választhatjuk meg a fekete és a különleges gyöngyházfehér közül.
A németek tehát nem fukarkodtak, és bár a csomag tartalmán kívül pontosabb információkkal még nem szolgáltak, az eddigi tapasztalatok alapján biztosak lehetünk benne, hogy minden motorváltozathoz elérhető lesz a limitált opciós felszereltség azonos áron. Szintén az eddigi modellekből kiindulva az árat körülbelül két- és hárommillió forint közé várhatjuk, mely elsőre ugyan nem tűnik kevésnek, az extralistán egyesével kiválogatva jóval többet hagyhatunk a kasszánál, mintha az egyébként is exkluzívabb csomagot egyben kérjük.
A forgalmazás megkezdését április 7-re teszik a gyáriak, mi pedig már alig várjuk, hogy végre górcső alá vehessük a prémium-középkategória királyi címére joggal pályázó C osztályt.