A kisebbik újdonságot a MiTo Quadrifoglio Verde jelenti, amely a szokványos izomkúra után sportosabb lökhárítókkal, hátsó légterelővel és méretes könnyűfém felnivel hívja fel magára a figyelmet. A dupla kipufogóvég már általános, a sportverzió névjegyeként szolgáló lóhere pedig több ponton is feltűnik az északolasz kisautón.
Természetesen az utastérben is fokozott a hangulat, bőrrel borított sportkormány, új óracsoport és karbonbetét felel a sportosságért, a felszereltséget pedig kétzónás klíma, 5 hüvelykes kijelzővel bíró Uconnect multimédiás rendszer és különleges szőnyegek teszik teljessé. A motorháztető alatt a már ismert, 1,4 literes MultiAir Turbo bújik meg 170 lóerővel és 250 Nm-rel, illetve dupla kuplungos automataváltóval.
Az ígéretek szerint a papíron átlagosan mindössze 5,4 litert kortyoló olasz sportmodell így 7,3 szekundum alatt sprintel 100 km/h-ra és 219 km/h a csúcssebessége – az említett adatok a sportos kisautók szegmensének közepére helyezik a MiTo QV-t, hiszen jóformán csak erősebb konkurensek tűnnek fel a horizonton.
A Giulietta mindeközben idén ünnepli 60. évfordulóját, a jubileumot pedig a friss Quadrifoglio Verde kiadással lovagolták meg a talján konstruktőrök. A sportosabb lökhárítók, a szénszálas légterelő és a speciális antracit szín valóban egyedi megjelenést eredményez. Méretes kipufogóvégek, 17, illetve 18 hüvelykes könnyűfém felnik, sötétített fényszórók és antracitbetétek felelősek a jellegzetes küllemért, míg az utastérben sportkormány, sportülések és bőrkárpitozás várja a sofőrt és utasait.
A vörös, Competizione vörös és Magnesio szürke színben elérhető különkiadást 500 db-ra limitálja a gyártó. Az erőt ezúttal is a hatfokozatú kézi váltóval szerelt, 1750 köbcentis turbós benzines szolgáltatja: a 240 lovas (340 Nm), négyhengeres, 6,6 másodperces, 0-100 km/h-s sprintet és 240 km/h-s csúcssebességet tesz lehetővé. A sportos viselkedésről természetesen sportfutómű és Brembo fékek gondoskodnak. A két újdonság a jövő héten a genfi autószalonon mutatkozik be a nagyközönség előtt.