Késik a Volkswagen válságmárkája – örökre?

Elsősorban a magas belső gyártási standard az oka annak, hogy késik a Volkswagen csoport válságmárkája.

Szabó Péter
2014. 03. 05. 7:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Belső információk szerint komoly problémákba ütközött az új válságmárka terve a gyártási szinten, ugyanis az előirányzott költségeket meghaladja a vezetőség által minimálisan „szükségesnek” tartott minőség és biztonság okozta pénzügyi igény. Márpedig ha nem éri meg, akkor nem is fogják gyártani a tervben latolgatott olcsó autókat.

A jövőben ez talán változhat, legalábbis a vezetőség ebben reménykedik, ugyanis kitart álláspontja mellett, miszerint a projekt továbbra is mérlegelési státuszban van. Belső források szerint a Volkswagen illetékeseit lenyűgözte, hogy például a Suzuki, a márka új partnere milyen magas minőségű, elérhetőbb árú autókat tud gyártani anélkül, hogy a költségeket az egekig emelné.

Ha a márka elkészül, valószínűleg a japánoktól érkezik majd a szükséges tudás a gyártáshoz, hogy a Dacia közvetlen riválist kaphasson, illetve segítse a Volkswagen terjedését a fejlődő országok piacán.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.