Míg a gyáriak azt tervezték, hogy a nyitható tetejű típussal meghódítják Amerikát, a többezres tervezett darabszám helyett végül mindössze 254 példány látott napvilágot. Ennek oka az volt, hogy az 507-es gyártása rendkívül költséges volt (nem mellesleg a fejlesztési költségei is horrorisztikusnak bizonyultak), és az autó sikertelensége majdnem csődbe vitte az 1950-es évek végén a propelleres gyártót.
Az alumínium karosszériával és motorházzal büszkélkedő, hátsókerék-hajtású típus különben üresen alig 1,25 tonnát nyomott a mérlegen, a tisztességes menetteljesítményekről pedig egy alumínium hengerfejes, kétkarburátoros, 3,2 literes V8-as benzinmotor gondoskodott 150 lóerős csúcsteljesítménnyel, amihez négysebességes kézi váltót kapcsoltak a mérnökök. Az 507-es korában számos technikai csemegét volt képes felmutatni, ám mind a gyártása, mind pedig a vételára annyira drágának bizonyult, hogy egyszerűen nem fogyott.
Érdekesség azonban, hogy a 254 legyártott példányból körülbelül 220 mind a mai napig megmaradt, a BMW tulajdonában pedig öt darab 507-es van. Nem kérdés, hogy már pusztán ezért is rendkívül kedvelt a bajorok büszkesége a gyűjtők körében, ám a gyönyörű formák is kívánatossá teszik az 507-est.
Mindezek tudatában nem csoda, hogy nemrégiben egy amerikai aukción 2,42 millió dollárért, vagyis több mint félmilliárd forintért talált gazdára egy 1958-as gyártású, eredeti állapotú példány, amelynek mindössze két tulajdonosa volt (egy 1972-ig, és egy utána). Motorja még az eredeti, 2006-ban viszont egy nagy felújításon esett át, és azóta alig 18 ezer km-t hagyott a háta mögött. A több mint 500 millió forint persze irreálisan soknak tűnik, ám ez az autó ennél kevesebbet már vélhetően nem fog érni