Nagyon oda kell figyelnünk, ha kívülről meg szeretnénk különböztetni az új változatot a korábbitól. A legnagyobb eltérést a 370Z sportkocsi szemei alapján kialakított, szériában ledes menetfénnyel ellátott új fényszóró hozta. Valamelyest módosult a lökhárító, a hűtőrács és a hátsó lámpatestek is. Kívül új színek és kerekek dobják fel az autót, a belsőt a sok-sok új, opcionálisan megvásárolható színes belső kiegészítővel lehet egyedibbé varázsolni; a napfénytető is megjelent a kínálatban. Technikai fronton a legnagyobb változást kétségkívül az új 1.2 DIG-T négyhengeres, turbós benzines erőforrás hozza, amely az eddigi 1,6 literes szívóbenzines alapmotor helyébe lép, sokkal-sokkal jobbá varázsolva a típust. A kis turbós egység a Qashqait is megfelelően mozgatja, a kis Juke-ot pedig biztosan repíteni fogja. A papíron olvasható 115 lóerő és 190 newtonméter élőben bizonyára még többnek érződik majd. A modern hajtómű takarékosnak is ígérkezik: a gyári vegyes érték 5,5 l/100 km. Dízelfronton változatlanul a 110 lóerős 1.5 dCi áll a jövőben is a vásárlók rendelkezésére.
A frissített Juke első- és összkerékhajtással egyaránt elérhető, az erőátvitel tekintetében pedig hatfokozatú kézi vagy fokozatmentes Xtronic automata közül választhatnak majd a vásárlók. Az elsőkerék-hajtású változatok érdekessége az áttervezett csomagtartó, amely 40 százalékkal öblösebb az eddiginél, 354 literes kapacitással rendelkezik.
Szintén Genfben debütált a Juke legkomolyabb verziója, a Nismo RS sportkivitel. A jól ismert 1,6 literes, négyhengeres turbómotor teljesítményét még feljebb srófolták a mérnökök, így mostantól 218 lóerőt és 280 (automata váltóval 250) newtonmétert képes felmutatni az egység. A nagyobb erőhöz intenzívebb hangélmény is fog társulni az új sportkipufogónak köszönhetően. Az elsőkerék-hajtású, hatfokozatú kézi váltóval szerelt Juke Nismo RS továbbá önzáró differenciálművet is kapott, ami igazán jót tesz neki; erre az összkerekes, Xtronic cvt váltós változatban nem volt szükség.
A mérnökök fokozták a karosszéria merevségét, nagyobb fékeket alkalmaztak – elöl-hátul belső hűtésűt, elöl 320 milliméteres tárcsákkal –, és áthangolták a felfüggesztéseket. Az utastérbe dögös, vörös-fekete Recaro sportülések kerültek.