A legolcsóbb verzió a 60 lóerős, egyliteres benzinessel szerelt Start modell, kizárólag háromajtós karosszériával. A modell szériában kínál elektromos ablakemelőt, szervokormányt, klímát, rádiót és néhány apróságot, azonban a picivel 3 millió alatti összegért semmilyen további extrát nem rendelhetünk.
Ugyanezt a szintet nyújtja a következő lépcsőfok, a Trendline is, 3,5 millió forintos árcédulája már ötajtós kasztnit és további extrák rendelésének lehetőségét biztosítja. A 60 lovas verziót majd 200 000 ezerért ugyanezen egyliteres motor 75 lóerős változatára cserélhetjük, ám az igazán ütőképes egységek a turbós erőforrások. A továbbfejlesztett 1.2 TSI immáron 90 és 110 lóerővel (a korábbi 86 és 105 helyett) áll rendelkezésre, előbbi 4 milliós, utóbbi egy szintugrást követően a bőségesebb extralistát nyújtó Comfortline felszereltséggel 4,6 milliós összegért.
A Comfortline szint az 50 000 forintot kóstáló, usb-csatlakozót is tartalmazó csomag bepipálásával már maradéktalanul teljesíti az Autó Pult normafelszereltségi szintjét. Dízelfronton jelen pillanatban csupán egyetlen verzió, az új, 90 lóerős, 1,4 literes TDI áll, melyet normaszinten kerek 5 millióért hozhatunk el a kereskedésből. 400 000 forintos felárral könnyűfém felniket, bőrborítású kormányt és váltógombot, sportüléseket és néhány kisebb finomságot tartalmazó csomag is választható Fresh néven.
A Volkswagen mérsékelt offenzívát indított, s a bevezetéskor nem vetette be a Polo minden fegyverét. Hamarosan élesedik a 125 lóerős 1.4 TSI, valamint 150 lovas GT verzió is. Ugyanígy most még nem rendelhető a kedvelt dupla kuplungos DSG automata váltó sem, és a GTI is később kerül a kínálatba. Amennyiben a hazai forgalmazó a további változatokat is bevezeti, természetesen a kedves olvasók hasábjainkon értesülhetnek az újdonságokról.