A Ferrari Enzo alapjait felhasználó szupersportautót valóban nem láttuk még az éjszaka színében pompázni, pedig kifejezetten jól áll neki. Úgy látszik azonban, hogy az egyedi külső megjelenés mellé az utastérben már meg kell elégednünk a szokásos kék árnyalatokkal, hiszen kizárólag ezzel a belsővel gyártották az MC12-t. Ezzel persze semmi probléma, hiszen a levehető tetős Maserati így is nagyon jól mutat.
Teljesítmény tekintetében már kicsit elavult a 2004-ben bemutatott szuperautó, hiszen az Enzo 660 lóerős hatliteres V12-esének egy lebutított, 652 Nm nyomatékot és 625 lóerőt teljesítő változatával gyártott négykerekűt egy modern sportautó könnyedén lepipálja. Ez persze semmit nem von le az újkorában még eszméletlen, 3,8 másodperces 0–100-as sprintet és 330 km/h-s végsebességet produkáló Maserati érdemeiből.
Hiába a lebutított erőforrás, azon szerencsések, akik mindkét autót kipróbálhatták, azt állították, hogy az MC12 többet nyújt élményben, mint az Enzo, arról nem is beszélve, hogy szebb belső kialakítást és több kényelmi funkciót kapott lovas testvérénél.
Az árról természetesen nem tettek közzé információkat, de biztosak lehetünk benne, hogy az alapból is fehér hollónak számító négykerekű egyedülálló verziójáért nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak a szerencsés milliárdosnak, aki majd beállíthatja a garázsába, hogy aztán nagy valószínűséggel évente egyszer-kétszer elővegye. Azért ha valaki kíváncsi rá, akkor személyes érdeklődésre szívesen felvilágosítják a Newport Beachen található Ferrari-kereskedésnél