Az alapokat a már meglévő 9-3 adja, az elektromos alkatrészek érkeznek majd Kínából, ahol egyébként számos gyártó foglalkozik villanyautók építésével, tehát tapasztalt konstruktőrök biztosítják az elektromos hajtáshoz szükségek építőelemeket. A NEVS egyelőre nem mutatja meg a közönségnek az újdonságot, hiszen mindeddig összesen egyetlen példányt épített meg, amely rögtön Kínába távozott nagyobb tesztelés céljából. Csingtao városa egy összesen kétszáz modellből álló flottát fog vallatóra hamarosan.
A hírek szerint egyébként a villanyos verzió az alacsony tömegközéppontot eredményező akkumulátor miatt kedvezőbb vezethetőséggel szolgálhat. Jelenleg nagyjából 200 kilométert tud teljesíteni az elektromos Saab, tömegtermelés esetében azonban már vaskosabb tartalékokkal rendelkezhet majd. A szériaverziót még idén bemutatják a kínaiak, az árusítás kezdetét 2015-re tehetjük.