Most azonban megérkezett az új egység, amely az izmosabb verziókhoz is kapható lesz. A nyolcfokozatú váltómű a Corvette után a Z06-hoz is elérhető lesz, igaz, ott eltérő áthidaló kuplungot és bolygóművet kap, hogy elbírjon a 861 Nm-es nyomatékkal is.
A 8L90-es kódszámot magán viselő váltó a hagyományos modell esetében az előző hatgangos automatához mérten 5 százalékkal hatékonyabb működést ígér, így megmarad az új típus európai normák szerint 9-10 l/100 km körüli fogyasztása. Nem csak takarékosabb, 4 kilogrammal könnyebb is a korábbi hatgangos automatánál az új egység, amely eredmény az alumínium és a magnézium széles körű használatának köszönhető.
A GM illetékesei szerint egyébként a gyorsaság is a váltó mellett szól: a felváltásoknál a nyolcas szerkezet a sajtóanyag szerint nyolc századmásodperccel gyorsabban jár el, mint a Porsche 911 dupla kuplungos automatája. A puding próbája az evés, valljuk mi, és reméljük, hogy csakhamar sikerül a Corvette képében egy újabb kihívást támasztani a 911-nek.