A Macan S és a Macan Turbo közötti 60 lóerős hézagot kitöltő, különösen sportos vezethetőségre koncentráló modell formailag az utóbbira hajaz majd. A nagy légbeömlők, a hangsúlyos menetfények, a nagy kerekek és a tekintélyes kipufogóvégek formai hatását a karosszéria ültetése fokozza.
A motortérben jó eséllyel a Macan S háromliteres, kétturbós V6-osának erősebb kiadását találjuk, körülbelül 360-370 lóerővel, ami 5 másodperces 0–100-as sprinttel és 260 km/h végsebességgel ruházza fel a szériában hétfokozatú dupla kuplungos automata váltóval és összkerékhajtással érkező típust. Ennek ellenére a fogyasztás visszafogott marad: ha hihetünk a gyári adatoknak, vegyes körülmények között még éppen 9 liter alatt számolhatunk 100 kilométerre.
A megnyerő külsőhöz természetesen versenypályás ihletésű belső tartozik majd. Az eddigi receptet követve bőr és Alcantara elemeket találunk a GTS belső csomagban, amelyet kontrasztszínű varrás hangsúlyoz, a műszerfalra pedig alapból szénszálas betétek járnak. Persze a széles körű személyre szabhatóságnak köszönhetően elegáns luxusra kihegyezett belső térrel is miénk lehet a modell.
A premier várható időpontja még kérdéses, de könnyen előfordulhat, hogy a Porsche még az idei évben megmutatja nekünk az újdonságot, amely a többletfelszereltséget beleszámítva csak minimálisan lesz költségesebb az S verziónál.