A csomag ezúttal leginkább a vezethetőséget érinti, hiszen fejlettebb stabilitást és jobb képességeket hoztak ki a mérnökök a hátsókerék-meghajtású sportautóból. A 2012-ben bemutatott GT86 frissítőkúrájának legfontosabb pontja a sokkal erősebb rögzítés az első felfüggesztés esetében, valamint az új hátsó lengéscsillapító.
A megnövelt merevség és az áthangolt gátlók összességében sokkal határozottabb csillapítást, jobb tapadást eredményeznek, ráadásul a Toyota sokkal kifinomultabb és közlékenyebb irányíthatóságot ígér. A gyártó elmondása szerint a csavarodási merevség is javult, illetve a kormányzás is pontosabb, közvetlenebb lett.
A japánok kifejezetten azért cserélték ki a lengéscsillapítókat, hogy a vezetők sokkal több információt kapjanak vissza az útról, így sokkal magabiztosabban feszegethetik a határokat. „Nincs oka, hogy abbahagyjuk a GT86 fejlesztését, csak mert már árusítjuk az autót. A GT86 a vezetési élményeiről szól és elkötelezettek vagyunk abban, hogy ezt még tovább növeljük az autónk esetében. A 2015-ös modellév a GT86 fejlődésének legfrissebb állapotát nyújtja” – mondta Tada Tecuja vezető mérnök.
A frissítőkúra egyébként hozott magával néhány kozmetikai beavatkozást is, hiszen a műszerfal új szénszálas betétet kapott, a tetőn pedig immáron cápauszony antenna díszeleg. Utóbbi nem csupán a kinézet szempontjából jelent javulást, hanem aerodinamikailag is. Az új szériával két új szín is érkezett, amelyekkel az új GT86-ot nyár közepétől lehet majd megrendelni a kereskedésekben.