Annyi biztos, hogy a prémium egyterű csak egy kisebb frissítést kap, de azért ennek is lesz látszatja. Az eddig is látványos fényjátékot szolgáló első fényszórók grafikája megváltozik, ami rögtön láthatóvá teszi majd a különbséget a ráncfelvarrott és a jelenlegi modell között. Nem mellesleg a hűtőrács is nagyobb hangsúlyt kap, valamint a lökhárítóhoz is hozzányúltak. Hátul szintén eszközölték az utóbb említett ütközők átrajzolását, valamint a lámpatestek itt is más fényt fognak szolgáltatni, a kipufogók átrajzolásáról már nem is beszélve.
Az erőforrások terén nem számíthatunk változásra, így dízelfronton továbbra is három motor áll majd rendelkezésünkre: az 1,5 literes B160 CDI, az 1,8 literes B180 és B200 CDI valamint a 2,1 literes B220 CDI. Benzinesek terén is marad az 1,6 literes turbós a B180 és a B200 képében, míg a kétliteres B220 és B250 néven lesz elérhető minden valószínűség szerint.
A felállás tehát marad, de ez nem jelenti azt, hogy az eddig is ismert motorokat ne vetnék alá egy kisebb frissítésnek a jobb fogyasztás és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás érdekében. A jelenleg elérhető legtisztább B osztály a 180 CDI ECO névre hallgató variáns, mely 98 g/km-es szén-dioxid-kibocsátásával a leghatékonyabb egyterű a Mercedes–Benz kínálatában. Néhány forrás azt állítja, hogy a csillagos márka bevezet egy hibrid hajtásláncot is, mely egy háromhengeres motorral lesz szerelve. Erre azonban vajmi kevés az esély, hiszen nemrég jelentette be a német gyártó, hogy a jövő év elején dobja piacra a kizárólag elektromotorral szerelt B osztály Electric Drive-ot.
Párizsra egyébként nem ez lesz a németek egyetlen újdonsága, hiszen korábban már a CLS frissítését is beígérték nekünk, úgyhogy már alig várjuk, hogy élőben is megpillanthassuk a prémiumgyártó hazai büszkeségének friss változatát. A ráncfelvarrást egyébként a lehető legjobb időpontra időzítették a csillagos márka illetékesei, ugyanis a BMW kategóriába való belépésével eddig még soha nem tapasztalt mértékű konkurenciát kap a B osztály.