Az X6-os nagy testvér eladási számaiból kiindulva már előre borítékolható a BMW újabb büszkeségének sikeressége, és biztosak vagyunk benne, hogy az X4 nem csupán világszerte, de hazánkban is komoly népszerűségnek örvend majd az elkövetkező években.
Az X4 árazását – gyorsan hozzátesszük, hogy BMW-s, illetve prémium szemszögből nézve – nem nevezhetjük elrugaszkodottnak: az X3-assal azonos hajtáslánccal és megegyező felszereltséggel a listaárak szerint körülbelül 7-800 ezer forinttal kell többet otthagyni érte a hazai BMW-szalonokban, ami átlagosan alig ötszázalékos felárnak felel meg. Az alapárak közötti differencia ennél elrugaszkodottabb, azonban az X4-hez több extra jár szériában (például sportosabb differenciál-/kormánymű, xenon fényszórók, tolatóradar, komolyabb, USB-s hifi telefonkihangosítóval és USB-csatlakozóval stb.), amiket nem szabad figyelmen kívül hagyni.
Annyit még érdemes tudni, hogy minden X4 szériában megkapja a BMW xDrive összkerékhajtását, és az alap dízelmotort (vagyis a 20d-t) leszámítva a szuper nyolcgangos automata váltó is az összes változathoz jár. Első ízben két dízelmotorral (20d és 30d, 190, illetve 258 lóerővel) és két négyhengeres benzinessel (20i és 28i, 184, illetve 245 lóerővel) érkezik hozzánk a típus, de rövidesen tovább bővül a kínálat: biztosan csatlakozik még a 306 lóerős 35i és a 313 lóerős 35d is.
Az X4-klubba való belépést a friss fejlesztésű 20d változat jelenti, egészen pontosan bruttó 12,95 millió forintos indulóáron, ám ha ehhez hozzátesszük a 765 ezer forintot kóstáló automata váltót, akkor máris jó félmillióval olcsóbban jöhetünk ki a benzines 20i modellel 13,15 millióért, amely igaz ugyan, hogy torkosabb kissé, cserébe viszont kulturáltabb. Az azonos motoralapokat használó 28i-ért (15,13 milliótól) további kétmilliót mi nem biztos, hogy kifizetnénk, azonban az (egyelőre) egyetlen hathengeresen, a remek 30d-n már érdemes elgondolkodni, hiszen a bivalyerős dízel méltó menetteljesítményeket kölcsönöz a kupés tetővonalú hobbiterepesnek, miközben fogyasztása meglepően alacsony szinten mozog – igaz, megkérik az árát.