Tehát minden kétséget kizáróan hamarosan találkozhatunk az M divízió legfrissebb gyermekével, az M2-vel.
Egyelőre még semmi sem hivatalos, tehát a BMW nem adott ki közleményt a jövevénnyel kapcsolatosan, azonban már több belsős hírforrás jelezte, hogy zajlik a legsportosabb 2-es modell fejlesztése, tehát a gyártó vezérkara már zöld jelzést adott a projektnek.
Ráadásul a nevük elhallgatását kérő források egyöntetűen 2015 végén esedékes premierről beszélnek, amit 2016 elején követ majd a forgalmazás kezdete. Továbbá már azt is tudhatjuk, hogy míg a BMW első körben egy négyhengeressel szerette volna megoldani a feladatot, mégis maradtak a jól bevált hathengeresnél, azaz az N55 motorkódú, háromliteres turbómotor teljesít majd szolgálatot az M2 orrában, természetesen a hátsó kerekeket meghajtva.
Míg az M235i esetében 326 lóerőről beszélünk, a legsportosabb modellbe bizonyosan sokkal több paripát szuszakolnak a német szakemberek, hogy kellően elkülönüljön a két variáns, de még bőven gyengébb legyen az egy kategóriával fentebb tanyázó M-eknél. A pletykák szerint az M2 370-380 lóerő leadására lesz képes, amivel nagyjából 50 lóerővel marad le csupán az M3/M4 párostól. A limitált példányszámban készült 1 M Coupéval ellentétben az M2-ből annyit építenek a bajorok, amennyire igény lesz.