A svéd márka túraautóinak felkészítéséből híressé vált Polestar a gyártó törekvései szerint egyre nagyobb mértékben szentel figyelmet a sorozatgyártású modelleknek. Eddig ez elsősorban sportosító és erősítő kiegészítők sorában, valamint limitált példányszámú, esetleg egyszeri modellekben nyilvánult meg, ám a jelek szerint sorozatgyártású sportmodellel készülnek az illetékesek.
A legizgalmasabb Volvók következő generációjában az új Drive-E motorcsalád tagjai dolgoznak majd. Ez 320-350 lóerős, kétliteres benzinmotort és 220 lóerőnél is erősebb dízelt jelenthet, amelynek erejét elektronokkal tornássza majd a Polestar a konkurensek szintjére.
Az első kerekeket nyolcfokozatú automataváltón hajtó benzines és dízel erőforrásokkal ellentétben az akkumulátorokból nyert erő a hátsó kerekeket hajtja majd. Ezzel a megoldással a kis hengerűrtartalmú motorokat alsó fordulaton különösen tudnák erősíteni, miközben a sportmodellek hatékonysága is kiemelkedő lenne. Időponttal egyelőre nem szolgált Hans Baath, de annyi biztos, hogy még jó pár évet kell várnunk a hibrid sportmodellek érkezéséig.