A cégnél 16 gyakornok álmodhatta meg a városi vagány formáját, „városi kabrió” titulust adva kisautójuknak. A fiatalos lendületet számos elem fokozza: a kéttónusú fehér-kék fényezés, a 16 colos könnyűfém keréktárcsák festése, amely rímel a külső színekre, és a dupla kipufogó is mind feldobják a kisautó megjelenését. Az igazi formai kuriózum azonban a hátsó légterelő kialakítása, amelybe az első szélvédőtől indulóan konstans lejtő oldalsó ablakok csatlakoznak, így adva profilból az egész kisautónak lendületes és fiatalos megjelenést.
A jól irányzott „skalpolást” így mégis elegánsan és sportosan oldották meg. Az autó belsejében a szakavatott szemek a Citigo Sport kiadását vélhetik felfedezni, ám itt még a kéttónusú műszerfal és a 300 W-os hangrendszer tovább növeli a belső értékeket. A bukókeretet a B oszlopok átformálásával kapták meg.
Úgy látszik, a mindent a szemnek elven a külsőségeket nem követi extra megoldás a motortérben, az autó mozgatásáról a már jól megszokott kis 1 literes, 75 lóerős MPI motor gondoskodik, amivel inkább lágy szellőként, mintsem sebes orkánként közlekedhetünk a kis ékszerdobozzal. A sorozatgyártásról egyelőre nem esett szó, mindenesetre a Wörthi-tónál bemutatásra kerülő Skoda modellek kiválóan tükrözik, hogy az alapvető adottságokat kihasználva is képes fiatalabb réteget magához csalogatni a cseh gyártó.