Talán nem is olyan meglepő, hogy a hatalmas sikereknek örvendő Qashqai és Juke technológiai megoldásai és erőforrásai kitűnő táptalajt biztosítanak egy kompakt megalkotásához, amely a tavalyi és az idei év autójával próbál majd szembeszállni.
A nissanosok elmondása szerint a Pulsar képes lesz megfelelni az európai vásárlók igényeinek. Azt ígérik, hogy a gyártótól megszokott innovatív megoldások és magas minőség a legújabb kompaktot is jellemezni fogja, így szinte biztosak lehetünk benne, hogy a különböző vezetéstámogató asszisztensek megtalálhatóak lesznek benne. Ezekkel és a Renault-tól érkező erőforrásokkal jó esélyekkel szállhat harcba a kompakt, mely az Almera eltűnése óta a Nissan első próbálkozása a szegmensben.
A névválasztás sem véletlen, hiszen amellett, hogy dinamikus hangzásával illeszkedik a termékpalettához, a Pulsar elnevezés komoly múlttal rendelkezik a márka történetében. Először 1978-ban tűnt fel, de leginkább csak a japán és az ausztrál piacokon használták, az Európában Almeraként kínált modell megfelelőjére. Ausztráliában és Új-Zélandon még most is forgalmaznak ezzel a névvel Nissanokat.
A két ízelítő fotó alapján egyébként egyértelmű, hogy a japánok a Qashqaijal és az X-Traillel elindított formatervi vonalat követik tovább a krómkeretek közé foglalt márkajellel és a hegyesszöget bezáró ledes menetfénnyel.
A Pulsart Barcelonában fogják gyártani, és május 20-án végre lehull a lepel róla.