Ennek hatására azonban a korábbi csúcstartó Renault haragra gerjedt s új erővel próbál ismét rekordot futni. A franciák már egy ízelítő videót is elérhetővé tettek a június 16-ra belőtt rekordkísérlettel kapcsolatban. A Mégane RS Trophy ezúttal még brutálisabb kiadásban próbálkozik meg majd a lehetetlennel, épp ezért az Akrapovic–Öhlins–Michelin triót hívták segítségül a franciák a Seat Leon Cupra által felállított, 7 perc 58,4 másodperces körrekord megdöntéséhez
Egyelőre számokat nem közölt még a Renault, de az Akrapovic kipufogórendszernek köszönhetően a Mégane RS Trophy 265 lóerős teljesítménye és 360 Nm-es csúcsnyomatéka biztosan növekszik majd, míg a Michelin a gyorsabb kanyarvételt lehetővé tevő abroncsokat szállítja. A Cupra esetében is nagy segítség volt a francia gyártó, hiszen a Seathoz megrendelhető Michelin Pilot Sport 2-es semi slick abroncsokon teljesítette a gyors kört, tehát a Renault is joggal fordult a gumigyártóhoz segítségért.
Az Öhlins pedig természetesen egy szett lengéscsillapítóval próbálja még gyorsabbá varázsolni a Mégane RS futóművét, ami a Michelin abroncsokkal így valóban veszélyes párost alkothat. A Renault legjobb ideje jelenleg 8 perc 7,97 másodperc a zöld pokolban, azaz legalább 10 szekundummal kell felülmúlnia saját magát a Mégane-nak ahhoz, hogy ismét ő legyen a Nordschleife és ezáltal az elsőkerekes autók bajnoka.