Minden szempontból jobb lesz a következő Nissan Leaf

Andy Palmer, a Nissan alelnöke nyilatkozott nemrégiben a konszern elektromos terveiről.

Szabó Péter
2014. 05. 11. 10:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár elektromos rekordkísérletünkön közel 270 kilométert tettünk meg egy feltöltéssel a Nissan Leaffel, hétköznapi használat során átlagosan a gyári 200 kilométeres adat is kissé optimistának tűnik hazai használatban az elektromos modellel. Így a következő generáció fejlesztéseinek középpontjában a hatótáv növelése áll majd.

Andy Palmer elárulta, hogy a cél a 300 kilométer elérése, amivel már megfelelő konkurenciát lehet állítani a Toyota és a Honda által fejlesztett üzemanyagcellás járműveknek is. A következő Leaf továbbra is a középkategóriában, ferdehátú, ötajtós kialakítással igyekszik majd elnyerni a vásárlók tetszését, ám formailag szokványosabb külsőt kap, hogy immár ne csak az innovatív, különlegességre törekvő ügyfeleknek, hanem nagyobb tömegeknek is imponáljon.

 

A bemutatkozásra viszont még éveket kell várni, addig pedig más fronton is erősít a márka. Az Infiniti elektromos autója 2017 elején mutatkozik majd be. Az LE koncepció végső verziója vezeték nélküli töltési rendszerrel és a következő Leaf akkumulátortechnológiájával érkezik majd.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.