Az Audi például a legelső brazil autómárkához nyúlt vissza, hogy lázba hozza kicsit a rajongókat. 1956-ban, még mielőtt a legtöbben felfedezték volna a Brazíliában rejlő potenciált, az Auto Union elkezdett a helyi Vemag vállalattal közösen gépkocsit gyártani, méghozzá DKW néven. A vállalat a helyi középosztály számára készítette négykerekűit, és a Vemag név egyetlen brazil gyártóként még most is nagy megbecsülésnek örvend.
Rengeteg érdekességet lehet kiemelni a történetéből. Hogy egy-két példát említsünk: a brazil focilegenda, Pelé egy DKW-ban tette le a forgalmi vizsgáját 18 évesen, egy évvel azután, hogy megnyerte az első világbajnoki címét. A Formula 1-bajnok, Emerson Fittipaldit is köti néhány emlék a brazil autóhoz, 12 évesen kirándulgatott családjával egy DKW hátsó ülésén. Ezeket és még más izgalmas történeteket igyekszik meglovagolni az Audi Museum Mobile egy kiállítással, melynek címe Rend és haladás – A DKW–Vemag és egy új hajnal Brazíliában.
A helyszínen három brazil DKW lesz jelen, melyek közül az egyik igazi ritkaság. A DKW GT Malzoni egy kifejezetten Brazília számára gyártott típus volt, melyből mindössze 35 darab készült. Az autót Genaro „Rino” Malzoni tervezte, aki a DKW egyik tulajdonosa volt. A másik két modellt az Audi Tradition birtokolja: egyik a DKW Belcar, a márka egyik utolsó típusa, az Auto Union 1000 ottani megfelelője, a másik a Fissore, melyet a Vemag a német technológia és az olasz formatervezés ötvözeteként alkotott.
A kiállításon egyéb autókat is meg lehet csodálni, például a Wanderer W24-et, illetve olyan típusokat, melyek azután készültek, hogy a Volkswagen 1967-ben megvásárolta az Auto Uniont. Ilyen a DKW Puma GT, a Volkswagen Puma, a Volkswagen EA 97 és SP2. Igazi ritkaságokat csodálhatnak meg tehát a látogatók.