Ugyan nem volt még olyan rég, amikor utoljára frissítették a nagy terepest, most az előbb említett XXV különleges tulajdonságait mégis megkapják a normál verziók is. Nagy újdonságokra persze ne számítsunk, így kívülről például mindössze az XXV ötküllős, polírozott, 20 colos keréktárcsái és néhány új színárnyalat jelenti az újdonságot, mint az Aruba, a Kaikoura Kavics, a Montalcino Vörös és a Yulong névre hallgató fehér metál.
Belül is hasonló változásokat kapunk: a nagyobb luxus jegyében kéttónusú, Ebony/Cirrus Windsor bőrfotelek, zongoralakk és diófa betétek, valamint új bőrkormány is elérhető lett. A legnagyobb újítás azonban a központi rendszer InControl Apps hozzáférése, mellyel akár androidos, akár iOS rendszerű telefonunkat USB-n csatlakoztatva, könnyedén kezelhetjük az autó felületén keresztül egyes applikációinkat.
Az erőforrások terén sincs meglepetés, dízelfronton a belépőt továbbra is a 3,0 literes TDV6 jelenti, mely 211 lóerőt bocsát a sofőr rendelkezésére. A magasabb szintet itt a szintén háromliteres SDV6 képviseli, mely már 256 lóerőt teljesít. A csúcsot az ugyancsak azonos hengerűrtartalmú benzines nyújtja, mely kompresszorral ellátva 340 lóerőt és 450 Nm nyomatékot ereszt a kerekekre. Mindegyik motor a már jól ismert, nyolcfokozatú ZF automataváltón keresztül adja át erejét, és a hatékonyság jegyében start-stop rendszerrel is fel vannak vértezve.