A legfrissebb generáció esetében viszont másképpen döntöttek a kék oválosok, s úgy tűnik, nagyon jól tették, hiszen az eddig tiltott gyümölcsként jellemezhető Mustangra brutálisan nagy igény van itt. Mivel a Ford évek óta az UEFA Bajnokok Ligájának fő szponzora, kézenfekvő ötlet volt, hogy a BL-döntővel együtt nyíljon meg a rendelés lehetősége az európaiak számára. Noha a mérkőzés végül a madridiak között amolyan spanyol rangadóként a lehető legmegszokottabb rend szerint zajlott, a Mustang európai debütálása annál nagyobb tűzijátékot jelentett.
Az izomautó legújabb kiadása igazi kasszasiker lett, majdnem hússzoros túljelentkezés közepette kapkodták el az öreg kontinensnek szánt félezer példányt. A Ford ugyanis mindösszesen 500 autóval kezdte volna az európai szereplést, azonban mintegy 9300 vásárló szeretett volna egy hamisítatlan vadlovat beállítani az istállóba.
A Mustangok hihetetlen sebességgel fogytak el, a BL-döntő kezdőrúgását követően az online rendelésnek hála alig 30 másodperc alatt elkelt az első 500 példány. Az újdonsült tulajdonosok Európa 20 országából adtak le igényt az új sportautó iránt, így ők már tűkön ülve várhatják a Ford elektronikus levelét, miszerint a vágyott autó a legközelebbi kereskedésben már átvehető.
A V6-os és V8-as ketyegők mellett immáron négyhengeres turbómotorral is elérhető a Mustang a 2.3 EcoBoost személyében, azonban kérdéses, hogy a négy dugattyú muzsikája mennyire tud majd méltó aláfestést nyújtani a klasszikus izomautóhoz a tisztességes, 300 lóerő feletti teljesítmény ellenére. Érdekes lesz azonban majd látni, hogy az első 500 példány milyen arányban érkezik majd az új négyhengeressel Európába.