A 911 Carrera S Martini Racing Edition bemutatkozik. Összesen 16 éves szünet után tér vissza Le Mans-ba a Porsche, hogy ismételten sikert sikerre halmozzanak a német gyártó autói. Ehhez az alkalomhoz pedig mi más passzolhatna jobban, mint egy 911-különkiadás, méghozzá a fő szponzor, a Martini Racing színeiben. A két márka kapcsolata régre nyúlik vissza, gyakorlatilag egy sok-sok győzelmet bezsebelő, legendás párosról beszélhetünk.
A 991-es sorozatú 911 legfrissebb különkiadása fehér vagy fekete színben érhető el, amelyen a Martini Racing logója és a támogató színeiben pompázó csíkok húzódnak végig. Az autó tehát kizárólag két színben és csakis a Porsche Aerokit Cup csomagjával együtt rendelhető meg, azaz első-hátsó toldatok, küszöb és légterelő díszíti a Le Mans-i visszatérés alkalmából életre hívott verziót.
A rozsdamentes acél küszöbökön megvilágított „911 Carrera S Martini Racing Edition” gravírozás díszeleg, hirdetvén a modell pontos típusát. A műszerfali betétek színe a külsőhöz passzol, s a Sport Chrono csomag finomságai mellett a Martini Racing Edition logó is feltűnik a kabinban. Az autóhoz szériában jár a Porsche Communication Management központi rendszer navigációval, az üléseket fekete bőr borítja, a mesterségesen megszólaltatott dallamok pedig Bose hifin keresztül árasztják el az utasteret.
Carrera S modellről lévén szó, az autó hátuljában a Porsche 400 lóerő leadására képes, 3,8 literes, hathengeres boxermotorja húzódik meg, méghozzá a dupla kuplungos PDK váltóval felvértezve. A Sport Plus gomb megnyomását követően a rajtautomatika mindössze 4,1 szekundum alatt repíti 100 km/h-ra a speciális 911-kiadást. Az árusítás Európában még e hónapban megkezdődik, míg Kína, Amerika és Japán csak később kapja meg a különkiadást. A példányszámot természetesen limitálja a Porsche, csupán 80 darab készül a 919 Hybrid Le Mans-i szereplését ünneplő modellből.