A leggyorsabb autó a Mark Higgins által dirigált, új generációs Impreza WRX STI volt. A gyakorlott pilóta az első menetben 19 perc 26 másodperc alatt abszolválta a mintegy 59,5 kilométeres versenytávot, ami 187,5 km/h átlagsebességnek felel meg.
Ezzel a teljesítménnyel alaposan felülmúlta a saját csúcsát – az előző gyors kört 19 perc 56,7 másodperccel tartotta, melyet egy 2010-es WRX STI volánja mögött ért el. A remek eredmény dacára Higgins úgy nyilatkozott az első futam után, hogy érzése szerint még gyorsabb is tudott volna lenni. Ez nem csupán nagyvonalú nyilatkozat volt a versenyzőtől, hiszen azt követően a második kísérletben bizonyította igazát: 19 perc 15 másodperccel, 189,11 km/h átlagtempóval ismét rekordot döntött.
„Ez nagyszerű kör volt, amikor minden összejött. Sokkal tisztább kört tudtam futni, miután megtapasztaltam, hol tudok még gyorsabban haladni ezzel az autóval. Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy az új WRX STI-t milyen kemény próbatétel elé állítottuk ezzel a három, meglehetősen durva körrel. Az új modell futóművére nem találok szavakat” – méltatta Higgins a japán sportautót. Érdekesség, hogy az Imprezán csak a gumiabroncsokat, a lengéscsillapítókat és a rugókat cserélték ki, illetve a végsebességet korlátozó programot változtatták meg.