Noha a háromliteres biturbó dízel már a ráncfelvarrás során is erősödött, ezúttal még izmosabb változatban mozgatja a stílusos kupét. A mérnökök további 7 lóerőt kisajtolva 327 lóerőre emelték a maximális teljesítményt; a nyomaték 1400-as percenkénti fordulattól 2800-ig rendelkezésre álló 650 newtonméteres csúcsértéke pedig már-már brutálisnak számít. Mindez azonban semmi, a sofőr ugyanis további 20 lóerő lehívásával fokozhatja a gyorsulást. Ez adatok ismeretében az 5,1 másodperces 0–100-as sprint már nem is meglepő.
A combos teljesítmény ellenére a TDI technológia és a nyolcgangos Tiptronic automata váltó révén horrorfogyasztásról nem kell beszélnünk, a gyáriak szerint az ünnepi Audi mindösszesen 6,1 liter gázolajat éget el 100 kilométeren vegyes üzemben, kilométerenként 162 gramm szén-dioxidot kibocsátva.
A különkiadás egyébként magában foglalja az S-Line sportcsomagot, amely 20 milliméteres ültetést, 20 hüvelykes könnyűfém felniket, valamint fekete kipufogóvégeket és tükörházat takar néhány további apróság mellett. A 25 éves kiadást kizárólag szürke, piros és kék színben kérhetik a vásárlók. Az utasteret fekete bőrkárpit borítja, a sportülések pedig fekete vagy szürke kárpittal választhatók, S-Line-hímzéssel együtt. A műszerfalat alumínium- és fabetétek díszítik, a küszöböket Quattro-logó. A jubileumi TDI augusztustól lesz rendelhető, az első példányokat szeptemberben vehetik át a vásárlók.