A bajor csoda most visszakerült Németországba, egyenesen a BMW főhadiszállására. Az 507-es egy kifejezetten ritka példány, hiszen mindössze 254 darab készült belőle, amelyek nagy része hírességek és királyi családok kezébe került. Elvis Presley azonban – bár már akkor is világsztár volt – az autó megvásárlása idején egyszerű katonaként állomásozott Németországban. Az első ízben a frankfurti autószalonon kiállított, 70079 sorozatszámú négykerekű a seregszemlét követően Hans Stuck kezei ügyébe került, hogy aztán tőle szerezze meg Elvis.
A legenda egy tesztvezetést követően 3750 dollárért vette meg a BMW tesztflottájából származó szépséges sportautót. További érdekesség, hogy mielőtt a zenész megkaparintotta volna az autót, a gyáriak teljes motorcserét hajtottak végre rajta, valamint új sebességváltót és szélvédőt kapott a bajorok ritkasága. Azt mondják, hogy az 507 eredetileg fehér volt, ám Presley már nagyon unta, hogy a hölgyek a rúzsukkal írják rá telefonszámukat, ezért átfényeztette Porsche-vörösre. Miután a híresség németországi kiruccanása véget ért, egyesek szerint visszaadta az autót, míg mások elmondása alapján a hadsereg hajóján átjuttatta Amerikába.
Miután az új tulajdonos egy Fordból vagy Chevrolet-ből származó V8-assal, valamint egy Borg-Warner váltóval fűszerezte félre az ízletes bajor kuriózumot, az autó sanyarú sorsa gyorsulási versenyeken folytatódott, majd egy raktár mélyén ért véget. Most ismét a müncheni BMW Múzeum szakembereinek garázsába gördülhetett be a ritkaság, ahol augusztus 10-ig eredeti állapotában tekinthetik meg a látogatók, majd ezután a BMW Group Classic teljes restaurálásnak veti alá, hogy mintegy két év múlva eredeti fényében ragyoghasson a rock ’n’ roll királyának BMW-je.
Az egyébként 3,2 literes V8-assal szerelt modell a 0–100-as sprintet 11,1 másodperc alatt abszolválta, míg végsebessége meghaladta a 200 km/h-t. Érdekesség még, hogy a négysebességes manuális váltóval szerelt veteránt egyébként az 1999 és 2003 között készülő, igencsak ritka BMW Z8-assal keltették életre, melyből szintén nem készült túl sok példány, összesen 5703 darab hagyta el a gyárkapukat. A zenészlegenda által hátrahagyott roadster egyébként igen nagy értékű, függetlenül annak tulajdonosától, így nem csoda, hogy a müncheniek ilyen nagy gondot fordítanak rá.