Wolfgang Durheimer, a márka vezetője lehetőségként hozta fel az új belépő szintű modell megalkotását, és egyben megerősítette, hogy a Continental GT, a Flying Spur, a Mulsanne és az érkező crossover mellé újabb típus érkezik. A rejtélyes modell kilétére a SUV bemutatkozása után derül fény, és ráébredve állítása sokat sejtető mivoltára, Durheimer hozzátette, hogy az is lehet, hogy a típus a Continental-sorozat és a Mulsanne közé ékelődne be.
Utóbbi variációban azonban nincs túl sok ráció, hiszen ezzel a meglévő vásárlói réteget szolgálná ki a Bentley, ahelyett, hogy új ügyfeleket csábítana a márkához. Ha a konkurens Rolls-Royce tevékenységét nézzük, akkor sokkal valószínűbb lehet a Mulsanne kétajtós verziójának megalkotása, de mivel a márka egyre inkább a sportosabb luxusréteget célozza meg, a lefelé történő sajátos nyitás nem elvetendő gondolat.
Ezt igazolja a Continental GT V8-as változatának népszerűsége is, valamint a radikális változatok eladási sikerei. Hasonló motorizációval a kisebb kupé sem lenne érdemben olcsóbb, ám könnyebb kialakítása miatt jóval több öröm érné tulajdonosát a volán mögött, miközben a márka új ügyfélkört gyűjthetne maga köré. Emellett a biturbó V8-as mellé akár V6-os hibrid szív is elérhető az újdonságban, ami pedig a márka termékeinek szén-dioxid-kibocsátását is csökkentené. Nem elképzelhetetlen egy hátsókerék-hajtású verzió érkezése sem, hasonló analógia mentén. Erre a felvetésre Durheimer csak annyit mondott: „nagyon is elképzelhetőnek tartok olyan nagyon sportos rétegmodellt, amely kizárólag csak hátsókerékhajtással elérhető”.