Optikailag megmaradnak a széles kerékjáratok, a frontrészen viszont komoly változásokat eszközölnek a mérnökök. Az aerodinamika javítása rá is fér a típusra, mert a fogyasztás a nagy légellenállás miatt autópályán alaposan megugrik.
A motortér tartalmáról nincs hivatalos információ, de a frissen bevezetett 1,2 literes turbómotor bizonyosan megtalálható lesz a kínálatban, mint ahogy az 1.5 dCi dízel több verziója is. Előbbi 115 és 130 lóerős lépcsőkben kínál kedvező belépőt, utóbbi előreláthatólag 90 és 110 lóerővel szolgálja a hatékonyabb autózást.
A belső tér minősége, valamint a felszereltségek választéka is fejlődik, de radikális változtatásra nem kell számítani, hiszen a modell nem akar rálépni a Renault drágább termékeinek a lábára, valamint a szűkre szabott költségek is nehezítik a megvalósítást.
A forgalmazásra még közel három évet kell várni, a premierjt 2016 év végére várhatjuk.