Az induló négymilliós árhoz a listaárból 191 ezer forintos kedvezmény (a többihez 300-400 ezer jár) és különlegesen szerény felszereltségi szint tartozik. A kizárólag a háromhengeres, 1,2 literes, 82 lóerős, szívóbenzinessel elérhető Live esetében egyebek között tempomatot, defektre figyelmeztető rendszert, usb-csatlakozót, állítható magasságú vezetőülést találunk – a klíma elmarad. A gyáriak szerint vegyesben 4,6 litert fogyasztó alapmotort érdemesebb a 200 ezer forinttal drágább Feel szinten venni, hiszen ehhez már klíma, kihangosító, könyöktámasz és bőrkormány is jár – csupa olyan dolog, amely ma már az alapot kellene hogy jelentse. Innen további 150 ezer forint távolságra vannak a könnyűfém felnik és az egyedi színkombinációk.
Nagyobb ugrás után jutunk el a 4,7 milliós alapárú Shine csúcsverzióhoz, amelyben egyebek mellett automata klímát, esőérzékelőt, tolatókamerát és parkolóradart, navigációt, hat hangszórós hifit, fűthető visszapillantókat, sötétített hátsó ablakokat és ledes belső világítást is kapunk – ezekért szintén könnyű elcsábulni, főleg hogy az előző verziónál külön-külön rendelve a tételeket 30 százaléknyi költséggel járunk rosszabbul. Ezt 180 ezerért tetézhetjük a színkombinációkat és metálfényezést tartalmazó csomaggal.
Ezt követően az egyedi extráké a főszerep: panorámatetőt 200 ezerért kérhetünk, önparkoló és 360 fokos kamerarendszer a középső szinten 320, a Shine verzióban 200 ezret kóstál, az ülésfűtés és a bőrborítás együtteséért 190 darab ezerforintostól kell búcsút vennünk. A benzines alapmotort 290 ezer forint ellenében kérhetjük start-stop rendszerrel és ötfokozatú robotizált váltóval – ez 3 decilitert csippent le a gyári adatok szerint a fogyasztásból, és nagyobb adagot a menetdinamikából. A motor turbós, 110 lóerős kivitele sem túl torkos (4,7 l/100 km), de dinamikusabb: az ötfokozatú kézi váltóval rendelkező modellért legalább 4,7 milliót kell otthagynunk, az alaphoz mérten a felára tehát félmilliós.
A dízelkínálat az 1,6 literes HDI 92 lóerős verziójával indul, amely sajnos csak hatfokozatú robotizált váltóval elérhető. Mellette szól a 3,5-3,6 literes fogyasztás, ellene pedig az 5,1 milliós alapár. A 100 lóerős BlueHDI kivitel nemcsak pluszteljesítményt, de 2 decivel mérsékeltebb étvágyat is hoz az ötfokozatú kézi váltóval. Ezért mindössze 30 ezer pluszt kell otthagynunk. A különösen takarékos, 3,1 litert fogyasztó kivitel ugyanannyiba kerül, de a tömegcsökkentés miatt csak a Feel szinten elérhető.