A wörthi-tavi GTI-találkozón a Skoda több modellel képviseltette magát. A tuningosok körében morcos Yeti-átirattal aratott sikert, a szezonális élvezeteket keresőknek pedig egy nyitott – vagy ha úgy tetszik: lenyesett – tetejű Citigóval készült, méghozzá a CitiJettel. A cégnél 16 gyakornok álmodhatta meg a városi vagány formáját, városi kabrió titulust adva kisautójuknak.
A fiatalos lendületet számos elem fokozza: kéttónusú fehér-kék fényezés, a 16 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák festése, amely rímel a külső színekre, dupla kipufogó. Az igazi formai kuriózum azonban a hátsó légterelő kialakítása, amelybe az első szélvédőtől indulóan konstans lejtő oldalsó ablakok csatlakoznak, így adva profilból az egész kisautónak lendületes és fiatalos megjelenést. A jól irányzott skalpolást így elegánsan és sportosan oldották meg.
Az autó belsejében a szakavatott szemek a Citigo Sport kiadását vélhetik felfedezni, ám itt a kéttónusú műszerfal és a 300 wattos hangrendszer tovább növeli a belső értékeket. A bukókeretet a B oszlopok átformálásával kapták meg. Úgy látszik mindent a szemnek elven a külsőségeket nem követi extra megoldás a motortérben, az autó mozgatásáról a már jól megszokott kis egyliteres, 75 lóerős MPI motor gondoskodik, amivel inkább lágy szellőként, mintsem sebes orkánként közlekedhetünk.
A sorozatgyártásról egyelőre nem esett szó, mindenesetre Wörthi-tónál bemutatandó Skoda modellek kiválóan tükrözik, hogy az alapvető adottságokat kihasználva is képes lenne fiatalabb réteget magához csalogatni a cseh gyártó.