Ezúttal újabb leggyorsabb modellről jelenthetünk, mégpedig a szedánok kategóriájában: bemutatkozik a Dodge Charger SRT Hellcat. A 2015-ös modellévű különlegesség 3,8–3,9 másodperc alatt futja meg a 0–96 km/h-s sprintet, a negyed mérföldes táv megtételéhez 11 másodpercre van szüksége, a csúcssebessége 328 km/h. Mindezt azzal a V8-as Hemi motorral éri el, amely a Challenger SRT Hellcat motorházteteje alatt is dorombol, méghozzá 717 lóerős teljesítménnyel és 880 newtonméter nyomatékkal.
A Dodge azt állítja, hogy ez adatok tükrében minden kétséget kizáróan a világ leggyorsabb, legerősebb szedánja címet érdemli a Charger SRT Hellcat. Amennyiben azonban jobban a mélyére ásunk a dolognak, a BMW M5 30 Jahre kerül utunkba, amely 600 lóerejével és 700 newtonméterével ugyan elmarad az amerikai bajnoktól, ám a 3,9 másodperces 0–100-as sprintidejével megszorongathatja a Chargert. Sajnos az amerikai modell esetében a 0–100-as adat hiányzik, a BMW-nél pedig a 0–60 mérföld/órát nem mérték még le. Ráadásul ez az M5 limitált kiadás, a hagyományos verzió 560 lóereje és 4,3 másodperces gyorsulása biztosan nem veszélyezteti a Hellcat címét.
Érdemes még tudni a Dodge bivalyerős büszkeségéről, hogy mintegy 100 kilogrammal nyom többet a már bemutatott Challengernél, tehát 2114 kilogrammot mutat a mérleg. Mindehhez 54:46 arányú tömegelosztás párosul, ami hozzájárul ahhoz, hogy a nehezebb szedán negyed mérföldön két tizedmásodperccel verje a kupé modellt. Összehasonlításképp: a Camaro ZL1-nek 11,96 másodpercre van szüksége a mutatványhoz, tehát majd 1 szekundummal lassabb a Dodge szedánjánál. Ugyanígy a Viper SRT GTS és a Corvette ZR1 is a Dodge mögött marad, hiszen mindkettejüknek 11,4 másodpercre van szüksége a negyed mérföld abszolválásához.
A sikerhez hozzájárul a hátsókerék-hajtással társított nyolcfokozatú automata váló, amely 160 milliszekundum alatt képes kapcsolni egy fokozatot. Ahogy a Challenger esetében, itt is kétféle kulcs jár az autóhoz: az egyikkel a már említett 717 lóerő áll rendelkezésre, a másik viszont 500 paripára limitálja a ménest. Akik nagyon bizalmatlanok, azok számára pin kódos védelmet is biztosítanak. A kód hiányában kisebb teljesítmény, 4000-re csökkentett maximális fordulatszám és jóval alacsonyabb fordulaton kapcsolt fokozatok, utcai beállítású futómű, letiltott üzemmódváltás és teljes mértékben bekapcsolt menetstabilizátor biztosítja, hogy avatatlan kezek között ne történjen baj.