A márka alapítója, Gian Paolo Dallara arról beszélt, hogy cége saját sportautó piacra dobásán dolgozik, melyet 2017-ben mutathatnak be. A vezetés élményének jegyében készülő négykerekű egyes hírek szerint karbon utasfülkét és könnyű, nagy teljesítményű turbómotort kaphat, mely középen helyezkedhet el. A leírások alapján leginkább a KTM X-Bowhoz hasonlítható élményhajhász nagy valószínűséggel nyitott utascellát kap majd, és nélkülöz mindennemű komfortot.
Bár a Dallara vezérigazgatója, Andrea Pontremoli megerősítette, hogy a tulajdonos beszélt néhány újságíróval, azt tagadta, hogy szó esett volna a cég saját sportautót érintő terveiről. Így az eddigi információk mellett abban sem lehetünk biztosak, hogy a hírek szerint a 22 millió forintos árcédulával piacra lépő járgányból évi száz darabot szeretnének eladni, amiből valószínűleg nem jutna a világ minden tájára.
Az, hogy a Dallara most először készítene saját név alatt futó, utcán is használható – bár továbbra is inkább versenypályára szánt – autót, nem jelenti azt, hogy ne lenne már elég tapasztalata e téren. A vállalat ugyanis amellett, hogy a Formula 3, a Formula E és az Indy Car sorozat számára is segítséget nyújt, az Alfa Romeo 4C, a már előbb is emlegetett KTM X-Bow, a Bugatti Veyron és a Maserati MC12 fejlesztésében is fontos szerepet vállalt. Arról nem is beszélve, hogy mielőtt megalapította saját márkáját, Gian Paolo Dallara részt vett a legendás Ferrari 250 GTO és Lamborghini Miura elkészítésében is. Nem mondhatjuk tehát, hogy tapasztalat nélkül vágnának bele az autógyártásba.