A rugalmas platformra épített H350 három karosszériaváltozatban lesz kapható: zárt áruszállító, személyszállító autóbusz és platós teherautó. Ezzel igyekszik a vállalat megerősíteni európai választékát: a H350-nel a márka belép a könnyű kishaszonjárművek piacára és új vásárlókat céloz meg. A sajtóanyag tanúsága szerint a fejlesztésnél a hatékonyság és a teljesítmény mellett a biztonság is kiemelkedő szempont volt. Ennek érdekében fokozott mennyiségű (75 százalék) nagy szilárdságú acélt találunk a felépítményben, amelynek tömege ennek köszönhetően viszonylag alacsony maradhatott. Ezenfelül széria a menetstabilizáló, borulást megakadályozó funkcióval, és még visszagurulás-gátlót is találunk a fedélzeten.
A biztonsági segédrendszereket sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel bővíthetjük. Továbbá mindegyik kereket tárcsafék lassítja. Az újdonság megjelenése korszerű: a LED-es nappali menetfény és irányjelzők némi divatot csempésznek a célszerű elemek közé. Ez sem elhanyagolható szempont, ám a gyakorlati felhasználhatóság ezúttal fontosabb. A gyors és egyszerű ki- és berakodást egy praktikus, 1279 milliméter szélesre nyíló oldalsó tolóajtó teszi lehetővé, amelyet a busz kivitel esetében elektromos mozgatással is kérhetünk.
A kétszárnyú hátsó lengőajtók (külön rendelhető üvegtáblával) 180 és 270 fokos szögben nyílnak és mindkettő nyitott állapotában egy 1538 milliméter széles rakodónyílás áll rendelkezésre. Az energiaelnyelő hátsó lökhárítóban külön rendelésre egy hátsó fellépő alakítható ki, ami megkönnyíti a raktérbe történő bejutást, egyúttal ide tolatóradar és kamera is kerülhet. További teherszállító képességet biztosít a külön rendelhető vonóhorog, ami 2,5 tonna tömegű fékezett utánfutó vontatására alkalmas.
Belül a Hyundaitól ismerős megoldásokat találjuk, melyek középpontjában az egyszerű áttekinthetőség és kezelhetőség áll. A sajtóanyag szerint a H350 a kategória legnagyobb belmagasságú (1414 mm) és lábterű (1071 mm) modellje. A két/három utas elhelyezésére alkalmas, nyolcféleképpen állítható párnázású ülőpad még külön választható csillapítással és fűtéssel is ellátható. Emellett a sofőr a négy irányban állítható kormánykeréknek is örülhet. Ezenfelül egy 4,2 colos színes képernyő is a segítségére van, amit felár ellenében nyolccolos, Android alapokon működő navigációs rendszerre lehet cserélni.