Ráadásul a franciák jól döntöttek a meghökkentő modell sorozatgyártásával, hiszen az előzetes várakozásokat felülmúlja az értékesítés, minek eredményeképp szaporázni kell a crossover gyártását. Több ízben tapasztalhattuk az autópiacon, hogy sok esetben a meghökkentő, nem mindennapi és a vásárlókat megosztó formák járnak sikerrel, amit szívesebben választanak a vevők a konvencionálisabb példányok ellenében.
Emellett a Cactus által képviselt filozófia is szerepet játszhat abban, hogy a vevők inkább mellette teszik le a voksukat. A spanyolországi Villaverdében gyártott Citroën-modell iránt olyan érdeklődés alakult ki, hogy 20 százalékkal többet kell legurítani a szalagokról. A francia kompakt crossover nem csupán egyes piacokon kelendő, szinte az összes fontos országban jól teljesít Európában. A spanyol média szerint novemberben négy plusz szombati műszakot is beiktatnak, hogy a gyártás lépést tudjon tartani a megnövekedett igényekkel. A C3 megnyújtott padlólemezére épülő és egy C4-nél 200 kilóval kevesebbet nyomó Cactusból 50-100 ezer példány kelhet el egy év leforgása alatt.