Miközben kislányként Christensen ruhákat rajzolgatott, nagykanállal nyelte a benzingőzt. Édesapja ugyanis gyorsulási versenyző volt, a családi garázsban pedig egyebek között Plymouth GTX és Dodge Super Bee is megfordult. Nem csoda, hogy később az egyetemen már a Plymouth Barracuda újraálmodása volt végzős projektje.
Akkor még Michelle nem gondolta volna, hogy mindössze 34 évesen az első hölgy lesz, aki szuperautót fog tervezni. Pedig így történt: 2005-ben friss végzősként csapott le rá az Acura, ahol az ő ZDX koncepciója volt a befutó, így pedig hamar felfelé ívelt a karrierje.
Az NSX esetében azért részben kötve volt a keze: a csapathoz 2012-ben csatlakozott, amikor már tanulmány formában a játékszabályok egy részét lefektette a Honda. A végső formák felett viszont már Christensen bábáskodott: nyolcfős csapatával egyik céljuk a felesleges sallangok elkerülése volt. A szélcsatornás munkák eredménye azt mutatta, hogy nagyobb légbeömlőkre van szükség az új modellen, illetve hogy módosítani kell a motor helyzetét.
Ez Michelle elmondása szerint esélyt adott arra, hogy igazán agresszív formát alakítson ki. „Nemcsak lyukakat ütni bele, hogy egzotikusnak tűnjön, hanem elvinni a konditerembe és igazán izmosra megalkotni.”
Azt mindenki maga döntse el, hogy mennyire jól végezte munkáját az első női szuperautó-tervező. Az biztos, hogy a hölgyről még hallani fogunk.