A legkisebb Mazda listaáron legkevesebb 3 779 900 forintért kelleti magát, ezért az árért a G75 kódnevet viselő erőforrás jár, mely az 1,5 literes Skyactiv benzinmotor 75 lóerős verzióját takarja. A leggyengébb Emotion felszereltségi szint tartalmazza a manuális klímát, az usb- és aux-csatlakozókat, a fedélzeti számítógépet, a multikormányt és az elektromos ablakemelőt is, viszont csak egyben dönthető hátsó üléstámlákat és két hangszórós rádiót kapunk, melyhez cd-lejátszó sem jár.
A Mazdától már megszokott módon ezúttal is a nehézkes csomagos rendszerrel kell megbirkóznunk, melyben a következő szint a Challenge, amelynek felára 200 ezer forint. Ezért már 60:40 arányban dönthető hátsó üléseket, bőrkormányt és váltókart, bluetooth-os telefon-kihangosító rendszert és tempomatot is adnak. További 300 ezer forint fejében pedig már az eggyel erősebb, 90 lóerős motorvariáns is elérhető, amely egyébként a paletta talán legjobb választása a 9,4 másodperces 0–100-as sprintidejével és 4,5 literesre ígért vegyes étvágyával. Ne feledjük, ekkor már 4,28 milliónál járunk.
Az Attraction szint esetében – a gyengébbik motorral – éppen ugyanennyit kell otthagynunk a kereskedésben, de ekkor már héthüvelykes, navigációs rendszerrel rendelkező központi érintőképernyőnk, cd-lejátszónk, hat hangszórónk, sávelhagyásra figyelmeztető rendszerünk, ködfényszórónk és sötétített ablakaink is vannak. A 90 lóerős verzió felára ebben az esetben is 300 ezer forint, ha pedig a gyorsuláson és a fogyasztáson még a gyáriak szerint is rengeteget rontó automata váltót is szeretnénk, akkor közel 480 ezer forintot kell hozzátennünk az összeghez – ezzel túllépve az ötmilliós határt. Ehhez a szinthez már az új, 105 lóerős 1,5 literes turbódízel is elérhető 5,12 millió forintért; a drága gázolajos 3,4 literes vegyes fogyasztást ígér.
A kisautó vonalait előrejelző tanulmány után Hazumi névre keresztelt felszereltségi szint a következő lépcső, melyhez fűthető első ülések, piros kárpit, szürke ajtóbetétek, tolatóradar, eső- és fényérzékelő is jár. Ehhez a csomaghoz kizárólag a G90 jelzésű erőforrás választható, amivel igazán jó páros születik, igaz a 4,85 milliós árcédula sokaknak szúrhatja a szemét.
A következő, Revolution szinthez is csak a 90 lóerős 1,5 literes motor érhető el, és a 110 ezer forintos felárért kizárólag a ledes fényszórók jelentenek pluszt.
A csúcsot – ahogyan a márka többi modelljének esetében is – a Revolution Top szint jelenti. Ebben az esetben az erőforrás tekintetében nincs alternatívánk, hiszen csak a kizárólag ehhez a szinthez elérhető 115 lóerős benzines találjuk a motortérben. Ezzel a szerkezettel már 8,7 másodperc alatt 100 km/h sebességen találhatjuk magunkat, a vegyes fogyasztás a gyáriak szerint nem több mint 4,9 liter. Az extrák terén itt már automata légkondival, holttérfigyelővel, városi fékasszisztenssel, vetített kijelzővel, elektromosan behajtható külső tükrökkel, fehér bőrüléssel, a kiválóan működő i-Eloop rendszerrel és 16 hüvelykes felnikkel is találkozhatunk, noha mindezért már nem kevesebb mint 5,78 milliót kérnek a japánok, s ebben – akárcsak az eddig felsorolt árak esetében – még nincs benne a 110 ezer forintos metálfényezés.
Abban szinte biztosak vagyunk, hogy az autó nagyobb testvéreihez hasonlóan nem fog csalódást okozni a képességeivel. A csomagos rendszer azonban továbbra is borsot törhet az orrunk alá, hiszen a legtöbb konkurens esetében sokkal szabadabban válogathatunk a hajtásláncok és az extrák között.