Aki birtokolni szeretne egy „pokoli macskát”, annak már csak Münchenig kell utaznia érte. Az importőr az a Geigercars nevű német cég, amely hosszú évek óta Európában nem kapható amerikai autók behozatalával foglalkozik, s tényleg minden megtalálható náluk, amit csak el tudunk képzelni. Münchenben megfelelő szervizt is kínál a cég, de így is elég nagy kompromisszumot jelent ezeknek az autóknak a szakszerű szervizelése, valamint a garanciális gondok érvényesítése.
Persze aki mindezek ellenére Hellcatre vágyik, bizonyára nem fog elállni a vásárlástól a fenti problémák miatt, s különben is, ahelyett hogy a kompromisszumok miatt siránkozzunk, inkább örüljünk annak, hogy az öreg kontinensen is be tudjuk szerezni az amerikaiak kiváltságait. A 717 lóerős, 881 newtonméteres Challenger különben a világ legerősebb és leggyorsabb szériagyártású izomautója.
Persze a vám és a magas helyi adók miatt a vételár jelentősen megugrik: minimum 76 ezer eurót kell fizetni a brutális szörnyetegért, ami azt jelenti, hogy hazánkba behozva, regisztrációs adóval mintegy 24 millió forint a vételár. A nyolcfokozatú automata váltóért 700 ezer forint esedékes, és persze további extrák is elérhetők, igaz az opciós lista összehasonlíthatatlanul rövidebb az európai konkurensekénél – igazából minden fontos tétel szériában jár a Hellcathez.
Ja, és az öt méternél hosszabb, két tonnánál nehezebb típus menetteljesítményeiről nem is szóltunk: a százas sprint 3,7 másodpercet vesz igénybe, feláras sportabroncsokkal a kocsi egészen fantasztikus 10,8 másodperc alatt abszolválja a negyed mérföldes, azaz 402 méteres sprintet. A csúcssebesség 320 km/h, bár a tesztek szerint túllépi a 330 km/h-t is Elég lesz?