Az egyik – és egyértelműen legörömtelibb – hír, hogy az idei szeptemberi frankfurti autószalonon hiába mutatkoznak be a feltöltött Carrera és Carrera S modellek, a ráncfelvarrott 991 szériánál a GT3 és GT3 RS sportváltozat továbbra is szívómotorral száll ringbe. Az egekig forgó szív részleteit nem ismerjük, de igazából teljesen mindegy is, a legfontosabb, hogy a GT3 továbbra sem lesz turbós.
Mindezeken felül Preuninger azt is elmondta, hogy továbbra is az árral szemben kíván menni a GT-sorozatok esetében, és reméli, hogy még nagyon sokáig nem kell turbóra váltaniuk. Ugyanennyire örömteli az is, hogy a részleg komoly tárgyalásokat folytat a vezetőséggel, és elképzelhető, hogy a vásárlók nyomására visszatér a kézi váltó a 911 GT3-ba: bár a kézi váltók részaránya a Porschénél alig 10 százalék, vagyis üzletileg nem éri meg a kínálatban tartani, a vezetés szerelmesei ragaszkodnak a manuális váltóhoz (mi is idetartozunk), a Porsche pedig nem akarja, hogy csalódjanak a vásárlók.
A 911 GT3 mellett a GT2 RS csúcsmodellről is szó esett az interjúban. Preuninger elmondta, hogy a GT2 RS a 991-es generációból is meg fog jelenni, azonban hozzátette, hogy csak a széria utolsó éveiben lép színre, várhatóan 2018-ban. Nincsenek információink a GT2 teljesítményét illetően, ám ha abból indulunk ki, hogy az előző generációs GT2 RS 620 lóerőt tudott, az utód pedig biztosan erősebb és gyorsabb lesz nála, nem nehéz kitalálni, hogy minimum 650 lóerőre gondolhatunk.
Az RS különben – hiába dolgozik benne turbómotor – GT modell révén hátsókerék-hajtást kap, de a váltót illetően nem rendelkezünk információkkal. Azt viszont biztosra vehetjük, hogy nem lesz nehéz a rettenetesen erős 911, ugyanis az RS változatok tömege mindig csökkentett, az előd például mindössze 1370 kilót nyomott a mérlegen.