Nagy újdonságra több szempontból sem számíthatunk, azt azonban már az elején le kell szögeznünk, hogy az autó ezúttal is rengeteget fejlődött. Ahogyan arra számítani lehetett, a Volkswagen mérnökeinek konzervativizmusa végleg kiteljesedett a T6 esetében, ugyanis az autón jó indulattal is csak evolúciós változtatásokat vélhetünk felfedezni. Szemből egy az egyben a Tristaron már látott formákat köszönthetjük, noha azok sem jelentettek nagy változást az elődhöz képest. Oldalt a megszokott, a négykerekűt kettéválasztó árnyéktörő vonal jelenik meg ismét, míg hátul szintén leheletfinom fejlődéseket vélhetünk felfedezni, leginkább a rendszámtábla környékén.
Az utastérben már valamivel komolyabb előrelépés történt: noha a középkonzol formája és elrendezése nagyjából megegyezik az előző generációs Transporterével, a sofőr és az első utas előtt több változtatást is észrevehetünk – nem is beszélve a márka legújabb kezelőszerveinek megjelenéséről. A volán és a műszerfal lecserélése, valamint a kesztyűtartó átrajzolása mellett a jobb minőségű anyagok megjelenése is természetesnek mondható.
A T6 már a németek legújabb, 6,33 colos érintőképernyővel ellátott multimédiás/navigációs rendszerével is kérhető, de az olcsóbb verziókban is tapizós megoldásokat találhatunk – akárcsak a márka kisebb modelljeiben. Természetesen a legújabb vezetéstámogató és biztonsági rendszerek is bekerültek az autóba, így például városi vészfékrendszert, automata távolsági fényszórót és adaptív tempomatot is találunk az opciós listán.
A motorpalettán szintén rengeteg újdonságot köszönthetünk – már ami a típust illeti. Mindössze egy 2,0 literes dízel és egy szintén 2,0 literes benzines erőforrás érhető el a T6-hoz, azonban előbbi négy, utóbbi pedig két teljesítményszinten is hozzáférhető. A leggyengébb öngyulladós 84 lóerőt teljesít, míg erősebb testvérei 102, 150, valamint 204 tagú ménessel rendelkeznek. A hagyományosabb üzemanyagot kedvelők 150 és 204 lóerős verzióban kérhetik a Transportert. Mindkét motor a kemény igénybevételhez és a hosszú távú teherbíráshoz lett igazítva. Az autóhoz a kiváló DSG automata váltó és a jól működő 4MOTION összkerékhajtás is elérhető.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!