MSZP-s szlogenbe bújtatott uniós kampány közpénzből

„Többen vagyunk, mint bárki gondolná” – ez a címe az MSZP kampánydalának, „Többet fejlődünk, mint gondolná” – olvasható a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség hirdetésein. A szocialisták tagadják, hogy a két üzenetnek köze lenne egymáshoz, az ügynökség viszont vizsgálatot ígér.• „Mint gondolná”: uniós pénzekből is kampányol az MSZP

Magyar Nemzet
2010. 03. 08. 5:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A szocialisták kampányszlogenjéhez kísértetiesen hasonló szavakkal reklámozza az Új Magyarország fejlesztési terv állítólagos eredményeit a kormányzat több száz millió forintnyi közpénzből. „Többet fejlődünk, mint gondolná!” – olvasható azokon a köztéri plakátokon és internetes hirdetésekben, amelyeket a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) rendelt meg. Eközben az MSZP kampányfilmjében Mesterházy Attila miniszterelnök-jelölt azt mondja: „Többen vagyunk, mint gondolná”, a párt hivatalos kampánydalának címe pedig apró módosítással ugyanez: „Többen vagyunk, mint bárki gondolná”.

Kíváncsiak voltunk, miért használja fel az MSZP saját kampányához az uniós források fölött bábáskodó NFÜ közpénzekből készített reklámszövegét – a részleteket a Magyar Nemzet hétfői számában olvashatják.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.