Befejeződött a vágányépítés a 4-es metrónál

Befejeződött a 4-es metró alagútjában a vágányépítés, így tartható marad a 2014 első félévére tervezett utasforgalmi próbaüzem.

WL
2012. 12. 12. 21:54
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A pályaépítés során a kivitelező mintegy 33 ezer köbméter betont épített be az alagutakba, a járműtelepen 5,1, az alagutakban 15,2 kilométer vágány épült 47 kitérővel, valamint 19 kilométeren épült ki a harmadik sín.

A vágányépítési munkákra 2008 október végén kötöttek szerződést 13,5 milliárdos keretösszeggel, a földmunkák és közművek kiépítése után a vágányépítés a kelenföldi járműtelepen 2010 elején, az alagútban pedig 2011 márciusában kezdődött el.

A Baross téri kocsikihúzóban január végéig még folynak majd munkálatok, a harmadik sínt és a kábeltartókat fogják felszerelni. Jelenleg a belső és a rendszerépítési munkákat végzik a kivitelezők, illetve a már Budapestre érkezett prototípus metrószerelvény tartampróbája van hátra. A teljes projekt műszaki készültsége 77 százalékos.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.