Így kezelné a MÁV a váci káoszt

A társaság kezdeményezte, hogy a Göd–Vác vasútvonalon a felújítás alatt is lehetséges legyen a kétvágányú forgalom.

MD
2013. 10. 11. 17:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A vasúttársaság azután fordult a kivitelező és a beruházó cégekhez, hogy az elmúlt napokban a biztosítóberendezések meghibásodása, felsővezeték-szakadás és kábelvágások miatt kiszámíthatatlanná vált a vasúti közlekedés, és a járatok késése időnként elérte a 120 percet is.

Szabó Anett szóvivő elmondta, hogy ha a beruházó hozzájárulása után a kivitelező lehetővé tenné két vágányon a közlekedést, akkor a felújítás során előálló problémák esetén egy vágányon mindenképpen lehetne közlekedni. Amennyiben továbbra is csak egy vágány áll rendelkezésre, probléma esetén egyirányúvá válik a vasúti közlekedés – mutatott rá.

Ebben az esetben a forgalmasabb irányban közlekedtetnék a vonatokat, reggel Budapest, délután Vác felé, a kisebb utasforgalmú irányba pedig vonatpótló buszokkal szállítanák az utasokat. Ehhez Gödön tartalékbuszok állnak rendelkezésre.

Hozzátette: a MÁV megvizsgálta azt a lehetőséget is, hogy a felújítás idejére leállítják a vonatforgalmat, és helyettesítő busszal viszik az utasokat, de a 22 ezres utasforgalom mellett ez nem lehetséges.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.