Az Airbus A320-as repülőgép a felszállás után Keszthely térségéből visszafordult, majd Gödöllőnél körözött a leszállás előtt, mert a repülőgép súlya meghaladta a legnagyobb leszállósúly mértékét. A pilóta a légiforgalmi irányítással azt közölte, hogy kommunikációs problémák miatt tér vissza a ferihegyi repülőtérre. Miután elegendő kerozint égettek el, másfél órával a visszafordulás után a gép leszállt Budapesten.
A leszállás után az MTI-nek egy utas azt mondta, hogy velük azt közölték: a hajtóművek működését visszajelző rendszer hibásodott meg. A járat emiatt eleve három és fél órával később indult el Budapestről – tette hozzá.
Arról egyelőre nem tájékoztatták az utasokat, hogy mikor indulnak el Madridba.
Legutóbb kedden kellett egy Wizz Air-gépnek kényszerből landolnia Budapesten, akkor egy utas lett rosszul.