A nehézségek ellenére is 90 százalékos készültségben a Futár

A BKK szerint az új Futár 90 százalékban készen van.

MD
2013. 12. 20. 21:46
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Népszabadság pénteki számában írt arról, hogy „szétesett” a Futár, az átadás határidejét négy hónappal eltolták, és „sok zsebből vérzik” a rendszer.

A BKK MTI-hez eljuttatott közleménye szerint eddig összesen több mint hatvan helyszínen indították el az utastájékoztató kijelzőket, ezeket fokozatosan kapcsolják be, és mindegyik tesztüzemben működik. A buszokon és trolikon teljesen megújult a hangos utastájékoztatás, valamint 1500 buszon és 141 trolin fejezték be a fedélzeti számítógépek telepítését. Ezenkívül megkezdték a Futár internetes, valamint okostelefonra optimalizált verziójának programozását is.

Jelezték ugyanakkor, hogy a 2010-es indulás óta többször is módosítani kellett a véghatáridőt, melynek több oka is volt: korábban egy alvállalkozó nem tudta teljesíteni az elvárt műszaki tartalmat, ezért le kellett cserélni a céget, jelenleg pedig a villamosok felszerelése okoz problémákat. Erről a BKK azt írta: a villamosokon a próbahasználatakor előre nem látható problémák merültek fel, emellett a tervezés és a hatósági engedélyeztetés is nehezíti az előrehaladást. A BKK szerint ezért részben a vállalkozó a felelős, aki ezért kötbért fizet.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.