A Népszabadság pénteki számában írt arról, hogy „szétesett” a Futár, az átadás határidejét négy hónappal eltolták, és „sok zsebből vérzik” a rendszer.
A BKK MTI-hez eljuttatott közleménye szerint eddig összesen több mint hatvan helyszínen indították el az utastájékoztató kijelzőket, ezeket fokozatosan kapcsolják be, és mindegyik tesztüzemben működik. A buszokon és trolikon teljesen megújult a hangos utastájékoztatás, valamint 1500 buszon és 141 trolin fejezték be a fedélzeti számítógépek telepítését. Ezenkívül megkezdték a Futár internetes, valamint okostelefonra optimalizált verziójának programozását is.
Jelezték ugyanakkor, hogy a 2010-es indulás óta többször is módosítani kellett a véghatáridőt, melynek több oka is volt: korábban egy alvállalkozó nem tudta teljesíteni az elvárt műszaki tartalmat, ezért le kellett cserélni a céget, jelenleg pedig a villamosok felszerelése okoz problémákat. Erről a BKK azt írta: a villamosokon a próbahasználatakor előre nem látható problémák merültek fel, emellett a tervezés és a hatósági engedélyeztetés is nehezíti az előrehaladást. A BKK szerint ezért részben a vállalkozó a felelős, aki ezért kötbért fizet.