A nehézségek ellenére is 90 százalékos készültségben a Futár

A BKK szerint az új Futár 90 százalékban készen van.

MD
2013. 12. 20. 21:46
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Népszabadság pénteki számában írt arról, hogy „szétesett” a Futár, az átadás határidejét négy hónappal eltolták, és „sok zsebből vérzik” a rendszer.

A BKK MTI-hez eljuttatott közleménye szerint eddig összesen több mint hatvan helyszínen indították el az utastájékoztató kijelzőket, ezeket fokozatosan kapcsolják be, és mindegyik tesztüzemben működik. A buszokon és trolikon teljesen megújult a hangos utastájékoztatás, valamint 1500 buszon és 141 trolin fejezték be a fedélzeti számítógépek telepítését. Ezenkívül megkezdték a Futár internetes, valamint okostelefonra optimalizált verziójának programozását is.

Jelezték ugyanakkor, hogy a 2010-es indulás óta többször is módosítani kellett a véghatáridőt, melynek több oka is volt: korábban egy alvállalkozó nem tudta teljesíteni az elvárt műszaki tartalmat, ezért le kellett cserélni a céget, jelenleg pedig a villamosok felszerelése okoz problémákat. Erről a BKK azt írta: a villamosokon a próbahasználatakor előre nem látható problémák merültek fel, emellett a tervezés és a hatósági engedélyeztetés is nehezíti az előrehaladást. A BKK szerint ezért részben a vállalkozó a felelős, aki ezért kötbért fizet.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.