Minden javítva, így átveheti a BKK a Futárt

A 6,7 milliárdos utastájékoztatási rendszert szeptember végétől veszi kezelésbe a vállalat.

GB
2014. 08. 28. 19:16
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mint írták, a rendszer tesztüzemében tapasztalt hibák javítása még tart. A nyár elején a BKK többször tapasztalta, hogy a közterületi kijelzők a GPS-alapú, valós idejű járatinformáció helyett az előre betáplált menetrendet jelenítették meg, ezt a hibát általában a járművek és a központ közötti kommunikációs hiba vagy a jármű fedélzeti egységének hibája okozta. Utóbbiak javítását a BKK felgyorsíttatta.

Jelezték továbbá: minden hibáról értesítik a T-Systemset, az eseti hibákat pedig a szerződött partnerek 72 órán belül javítják.

A Futár projekt keretében a BKK 1536 buszra, 612 villamosra és 145 trolibuszra szerelt fel fedélzeti egységet, 263 darab köztéri kijelzőt helyezett el és új forgalomirányítási központot alakított ki.

A 6,7 milliárd forintos projekt többször is megcsúszott. 2012 júliusában cseréltek alvállalkozót, akkor 2013. nyári bevezetést terveztek. Később a villamosok felszerelése ütközött nem várt nehézségekbe. A közterületi kijelzők tesztelését tavaly októberben kezdték meg.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.