Mint írták, a rendszer tesztüzemében tapasztalt hibák javítása még tart. A nyár elején a BKK többször tapasztalta, hogy a közterületi kijelzők a GPS-alapú, valós idejű járatinformáció helyett az előre betáplált menetrendet jelenítették meg, ezt a hibát általában a járművek és a központ közötti kommunikációs hiba vagy a jármű fedélzeti egységének hibája okozta. Utóbbiak javítását a BKK felgyorsíttatta.
Jelezték továbbá: minden hibáról értesítik a T-Systemset, az eseti hibákat pedig a szerződött partnerek 72 órán belül javítják.
A Futár projekt keretében a BKK 1536 buszra, 612 villamosra és 145 trolibuszra szerelt fel fedélzeti egységet, 263 darab köztéri kijelzőt helyezett el és új forgalomirányítási központot alakított ki.
A 6,7 milliárd forintos projekt többször is megcsúszott. 2012 júliusában cseréltek alvállalkozót, akkor 2013. nyári bevezetést terveztek. Később a villamosok felszerelése ütközött nem várt nehézségekbe. A közterületi kijelzők tesztelését tavaly októberben kezdték meg.