Terveik szerint bevezetnék az időalapú jegyet, hogy ne kerüljön többe BKV-val közlekedni, mint autóval – közölte. A tömegközlekedés szervezése során szerinte látványberuházásokat hajtanak végre, példaként említette a 4-es metrót, illetve az 1-es villamos vonalának meghosszabbítását.
Az ellenzéki politikus hangsúlyozta, a biciklis közlekedés rendszerét is fejleszteni szeretnék, ezért vállalják, hogy a következő önkormányzati ciklusban megduplázzák a jó minőségű kerékpárutak számát.
Felhívta a figyelmet arra, hogy a tervek szerint a városvezetés hamarosan bevezeti majd a dugódíjat, ehhez viszont ki kell építeni a P+R parkolók rendszerét és a kiszolgáló infrastruktúrát.
Az újbudai Etele úton tartott sajtótájékoztatón Gajárszki Áron XI. kerületi polgármesterjelölt arra hívta fel a figyelmet, hogy az 1-es villamos vonalának meghosszabbítása során ki akarnak vágni mintegy kétszáz, 2x2 sávos úttest közepén álló fát, amelyek helyére a villamos nyomvonalát tervezik. A politikus ehelyett azt javasolta, hogy a jelenlegi út egyik oldalán közlekedjenek az autók, a másikon pedig a villamos.